Εάν για κάποιο διάστημα δεν θα έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό mail σας, όπως σε περίπτωση που πάτε διακοπές ή τύχει να μην έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορείτε να ορίσετε μια αυτόματη απάντηση μέσω της οποίας θα ειδοποιείτε αυτόματα τους άλλους ότι δεν θα είστε σε θέση να τους απαντήσετε άμεσα. Όταν οι άλλοι σάς στέλνουν ένα μήνυμα, θα λάβουν μια απάντηση μέσω ηλ. ταχυδρομείου που θα περιέχει ό,τι έχετε γράψει ως μήνυμα αυτόματης απάντησης κατά την απουσία σας.
- Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω ηλεκτρονική αίτηση.
- Η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε επίσης και την υπηρεσία του Google Apps for Education.
- Συνδεόμαστε στην Σελίδα gmail.upatras.gr.
- Επάνω δεξιά, κάντε κλικ στο εικονίδιο “Ρυθμίσεις” .
- Κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις.
- Κάντε κύλιση προς τα κάτω, στην ενότητα “Αυτόματη απάντηση”.
- Επιλέξτε Ενεργοποίηση αυτόματης απάντησης.
- Συμπληρώστε το εύρος ημερομηνιών, το θέμα και το μήνυμα.
- Κάτω από το μήνυμα, επιλέξτε σε ποια άτομα θα στείλετε την αυτόματη απάντηση.
- Στο κάτω μέρος της σελίδας, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αλλαγών.
Σημείωση: Αν προσθέσετε υπογραφή Gmail, αυτή θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της αυτόματης απάντησης.
Για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη απάντηση, κάντε κλικ στην επιλογή Τερματισμός τώρα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αυτόματη απάντησή αποστέλλεται στους άλλους μόνο μετά την πρώτη φορά που θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Στις ακόλουθες περιπτώσεις, ενδέχεται η αυτόματη απάντησή σας να σταλεί περισσότερες από μία φορές:
- Εάν το ίδιο άτομο επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας έπειτα από τέσσερις ημέρες και η λειτουργία αυτόματης απάντησης είναι ακόμα ενεργοποιημένη, τότε θα ξαναδεί την ίδια απάντηση.
- Η αυτόματη απάντησή σας ισχύει εκ νέου, κάθε φορά που την επεξεργάζεστε. Εάν κάποιος λάβει την αρχική σας αυτόματη απάντηση και, στη συνέχεια, επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας, ενώ στο μεταξύ την έχετε επεξεργαστεί, τότε το άτομο αυτό θα δει τη νέα σας απάντηση.
- Εάν χρησιμοποιείτε το Gmail στο πλαίσιο της εργασίας, του εκπαιδευτικού ιδρύματος ή άλλου οργανισμού στον οποίον ανήκετε, μπορείτε να επιλέξετε εάν η αυτόματη απάντηση θα αποστέλλεται προς όλους ή αποκλειστικά προς άτομα που ανήκουν στον ίδιο οργανισμό.
Σημείωση: Τα μηνύματα που μεταφέρονται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, καθώς και τα μηνύματα που απευθύνονται προς κάποια λίστα αλληλογραφίας στην οποία είστε εγγεγραμμένος, δεν θα λαμβάνουν αυτόματη απάντηση.
- Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Google Apps.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο επάνω δεξιά και επιλέξτε Ρυθμίσεις στο επάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας και επιλέξτε την καρτέλα Λογαριασμοί.
- Κάτω από την επιλογή “Αποστολή μηνύματος ως”, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη άλλης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Στο πεδίο “Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”, εισαγάγετε το όνομα και την εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Κάντε κλικ στο κουμπί “Επόμενο βήμα >>” και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Αποστολή επαλήθευσης”. Το Gmail θα στείλει ένα μήνυμα επαλήθευσης στην άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να επιβεβαιώσει ότι είστε ο κάτοχός της.
- Εντοπίστε το μήνυμα από το Gmail. Ανοίξτε το και είτε κάντε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχεται στο μήνυμα είτε εισαγάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στην ενότητα “Λογαριασμοί” των ρυθμίσεών σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Google Apps.
Εάν δεν λάβετε το μήνυμα επιβεβαίωσης, επικοινωνήστε με το διαχειριστή Google Apps, για να επιβεβαιώσετε ότι έχει γίνει ρύθμιση του ψευδωνύμου τομέα ή του ψευδωνύμου ηλ. ταχυδρομείου.Τα μηνύματα που αποστέλλετε θα εμφανίζονται ως προερχόμενα από το ψευδώνυμο τομέα ή το ψευδώνυμο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαδρομή επιστροφής του μηνύματος θα υποδεικνύει τις κύριες διευθύνσεις σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά θα μπορούν να τη δουν μόνο οι παραλήπτες που βλέπουν την κεφαλίδα του αρχικού μηνύματος.
Πρόσφατα Άρθρα
Διακοπή λειτουργίας πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης eClass
25 Οκτωβρίου, 2024|Tags: Eclass|
Ανανέωση υπηρεσίας Zoom
1 Οκτωβρίου, 2024|Tags: zoom|
Εάν για κάποιο διάστημα δεν θα έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό mail σας, όπως σε περίπτωση που πάτε διακοπές ή τύχει να μην έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορείτε να ορίσετε μια αυτόματη απάντηση μέσω της οποίας θα ειδοποιείτε αυτόματα τους άλλους ότι δεν θα είστε σε θέση να τους απαντήσετε άμεσα. Όταν οι άλλοι σάς στέλνουν ένα μήνυμα, θα λάβουν μια απάντηση μέσω ηλ. ταχυδρομείου που θα περιέχει ό,τι έχετε γράψει ως μήνυμα αυτόματης απάντησης κατά την απουσία σας.
- Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω ηλεκτρονική αίτηση.
- Η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε επίσης και την υπηρεσία του Google Apps for Education.
- Συνδεόμαστε στην Σελίδα gmail.upatras.gr.
- Επάνω δεξιά, κάντε κλικ στο εικονίδιο “Ρυθμίσεις” .
- Κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις.
- Κάντε κύλιση προς τα κάτω, στην ενότητα “Αυτόματη απάντηση”.
- Επιλέξτε Ενεργοποίηση αυτόματης απάντησης.
- Συμπληρώστε το εύρος ημερομηνιών, το θέμα και το μήνυμα.
- Κάτω από το μήνυμα, επιλέξτε σε ποια άτομα θα στείλετε την αυτόματη απάντηση.
- Στο κάτω μέρος της σελίδας, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αλλαγών.
Σημείωση: Αν προσθέσετε υπογραφή Gmail, αυτή θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της αυτόματης απάντησης.
Για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη απάντηση, κάντε κλικ στην επιλογή Τερματισμός τώρα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αυτόματη απάντησή αποστέλλεται στους άλλους μόνο μετά την πρώτη φορά που θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Στις ακόλουθες περιπτώσεις, ενδέχεται η αυτόματη απάντησή σας να σταλεί περισσότερες από μία φορές:
- Εάν το ίδιο άτομο επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας έπειτα από τέσσερις ημέρες και η λειτουργία αυτόματης απάντησης είναι ακόμα ενεργοποιημένη, τότε θα ξαναδεί την ίδια απάντηση.
- Η αυτόματη απάντησή σας ισχύει εκ νέου, κάθε φορά που την επεξεργάζεστε. Εάν κάποιος λάβει την αρχική σας αυτόματη απάντηση και, στη συνέχεια, επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας, ενώ στο μεταξύ την έχετε επεξεργαστεί, τότε το άτομο αυτό θα δει τη νέα σας απάντηση.
- Εάν χρησιμοποιείτε το Gmail στο πλαίσιο της εργασίας, του εκπαιδευτικού ιδρύματος ή άλλου οργανισμού στον οποίον ανήκετε, μπορείτε να επιλέξετε εάν η αυτόματη απάντηση θα αποστέλλεται προς όλους ή αποκλειστικά προς άτομα που ανήκουν στον ίδιο οργανισμό.
Σημείωση: Τα μηνύματα που μεταφέρονται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, καθώς και τα μηνύματα που απευθύνονται προς κάποια λίστα αλληλογραφίας στην οποία είστε εγγεγραμμένος, δεν θα λαμβάνουν αυτόματη απάντηση.
- Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Google Apps.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο επάνω δεξιά και επιλέξτε Ρυθμίσεις στο επάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας και επιλέξτε την καρτέλα Λογαριασμοί.
- Κάτω από την επιλογή “Αποστολή μηνύματος ως”, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη άλλης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Στο πεδίο “Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”, εισαγάγετε το όνομα και την εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Κάντε κλικ στο κουμπί “Επόμενο βήμα >>” και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Αποστολή επαλήθευσης”. Το Gmail θα στείλει ένα μήνυμα επαλήθευσης στην άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να επιβεβαιώσει ότι είστε ο κάτοχός της.
- Εντοπίστε το μήνυμα από το Gmail. Ανοίξτε το και είτε κάντε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχεται στο μήνυμα είτε εισαγάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στην ενότητα “Λογαριασμοί” των ρυθμίσεών σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Google Apps.
Εάν δεν λάβετε το μήνυμα επιβεβαίωσης, επικοινωνήστε με το διαχειριστή Google Apps, για να επιβεβαιώσετε ότι έχει γίνει ρύθμιση του ψευδωνύμου τομέα ή του ψευδωνύμου ηλ. ταχυδρομείου.Τα μηνύματα που αποστέλλετε θα εμφανίζονται ως προερχόμενα από το ψευδώνυμο τομέα ή το ψευδώνυμο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαδρομή επιστροφής του μηνύματος θα υποδεικνύει τις κύριες διευθύνσεις σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά θα μπορούν να τη δουν μόνο οι παραλήπτες που βλέπουν την κεφαλίδα του αρχικού μηνύματος.
Εάν για κάποιο διάστημα δεν θα έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό mail σας, όπως σε περίπτωση που πάτε διακοπές ή τύχει να μην έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορείτε να ορίσετε μια αυτόματη απάντηση μέσω της οποίας θα ειδοποιείτε αυτόματα τους άλλους ότι δεν θα είστε σε θέση να τους απαντήσετε άμεσα. Όταν οι άλλοι σάς στέλνουν ένα μήνυμα, θα λάβουν μια απάντηση μέσω ηλ. ταχυδρομείου που θα περιέχει ό,τι έχετε γράψει ως μήνυμα αυτόματης απάντησης κατά την απουσία σας.
- Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω ηλεκτρονική αίτηση.
- Η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε επίσης και την υπηρεσία του Google Apps for Education.
- Συνδεόμαστε στην Σελίδα gmail.upatras.gr.
- Επάνω δεξιά, κάντε κλικ στο εικονίδιο “Ρυθμίσεις” .
- Κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις.
- Κάντε κύλιση προς τα κάτω, στην ενότητα “Αυτόματη απάντηση”.
- Επιλέξτε Ενεργοποίηση αυτόματης απάντησης.
- Συμπληρώστε το εύρος ημερομηνιών, το θέμα και το μήνυμα.
- Κάτω από το μήνυμα, επιλέξτε σε ποια άτομα θα στείλετε την αυτόματη απάντηση.
- Στο κάτω μέρος της σελίδας, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αλλαγών.
Σημείωση: Αν προσθέσετε υπογραφή Gmail, αυτή θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της αυτόματης απάντησης.
Για να απενεργοποιήσετε την αυτόματη απάντηση, κάντε κλικ στην επιλογή Τερματισμός τώρα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αυτόματη απάντησή αποστέλλεται στους άλλους μόνο μετά την πρώτη φορά που θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Στις ακόλουθες περιπτώσεις, ενδέχεται η αυτόματη απάντησή σας να σταλεί περισσότερες από μία φορές:
- Εάν το ίδιο άτομο επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας έπειτα από τέσσερις ημέρες και η λειτουργία αυτόματης απάντησης είναι ακόμα ενεργοποιημένη, τότε θα ξαναδεί την ίδια απάντηση.
- Η αυτόματη απάντησή σας ισχύει εκ νέου, κάθε φορά που την επεξεργάζεστε. Εάν κάποιος λάβει την αρχική σας αυτόματη απάντηση και, στη συνέχεια, επικοινωνήσει και πάλι μαζί σας, ενώ στο μεταξύ την έχετε επεξεργαστεί, τότε το άτομο αυτό θα δει τη νέα σας απάντηση.
- Εάν χρησιμοποιείτε το Gmail στο πλαίσιο της εργασίας, του εκπαιδευτικού ιδρύματος ή άλλου οργανισμού στον οποίον ανήκετε, μπορείτε να επιλέξετε εάν η αυτόματη απάντηση θα αποστέλλεται προς όλους ή αποκλειστικά προς άτομα που ανήκουν στον ίδιο οργανισμό.
Σημείωση: Τα μηνύματα που μεταφέρονται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, καθώς και τα μηνύματα που απευθύνονται προς κάποια λίστα αλληλογραφίας στην οποία είστε εγγεγραμμένος, δεν θα λαμβάνουν αυτόματη απάντηση.
- Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Google Apps.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο επάνω δεξιά και επιλέξτε Ρυθμίσεις στο επάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας και επιλέξτε την καρτέλα Λογαριασμοί.
- Κάτω από την επιλογή “Αποστολή μηνύματος ως”, κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη άλλης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Στο πεδίο “Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”, εισαγάγετε το όνομα και την εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Κάντε κλικ στο κουμπί “Επόμενο βήμα >>” και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Αποστολή επαλήθευσης”. Το Gmail θα στείλει ένα μήνυμα επαλήθευσης στην άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να επιβεβαιώσει ότι είστε ο κάτοχός της.
- Εντοπίστε το μήνυμα από το Gmail. Ανοίξτε το και είτε κάντε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχεται στο μήνυμα είτε εισαγάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στην ενότητα “Λογαριασμοί” των ρυθμίσεών σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Google Apps.
Εάν δεν λάβετε το μήνυμα επιβεβαίωσης, επικοινωνήστε με το διαχειριστή Google Apps, για να επιβεβαιώσετε ότι έχει γίνει ρύθμιση του ψευδωνύμου τομέα ή του ψευδωνύμου ηλ. ταχυδρομείου.Τα μηνύματα που αποστέλλετε θα εμφανίζονται ως προερχόμενα από το ψευδώνυμο τομέα ή το ψευδώνυμο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαδρομή επιστροφής του μηνύματος θα υποδεικνύει τις κύριες διευθύνσεις σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά θα μπορούν να τη δουν μόνο οι παραλήπτες που βλέπουν την κεφαλίδα του αρχικού μηνύματος.