Το Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό του Πανεπιστημίου Πατρών (ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΕΕΠ, ΙΔΑΧ και Μόνιμοι υπάλληλοι του ιδρύματος (εν ενεργεία)) έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ψηφιακή υπογραφή τύπου Α σε αποθηκευτικό μέσω (usb) διάρκειας 2 ετών από την ημέρα έκδοσης. Το αποθηκευτικό μέσο παρέχεται δωρεάν στους χρήστες και θα επιστρέφεται σε τυχόν αποχώρηση τους από το ίδρυμα (απόσπαση σε άλλο οργανισμό, συνταξιοδότηση κ.τ.λ).
Για να εκδώσετε ψηφιακή υπογραφή class A θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών και συγκεκριμένα με:
- Σοφία Κασόλα skasola@upatras.gr (Πάτρα)
- Τζομάκα Μαρία mtzom@upatras.gr (Πάτρα)
- Παναγιώτης Ιλαρίδης pilarid@upatras.gr (Μεσολόγγι)
- Γιώργος Φραγκογιάννης gfrago@upatras.gr (Αγρίνιο)
προκειμένου να λάβετε οδηγίες καθώς και να οριστεί από κοινού συγκεκριμένη ημέρα και ώρα συνάντησης λαμβάνοντάς όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.
Αφού εκδώσετε ψηφιακή υπογραφή από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών στη συνέχεια θα πρέπει να:
A1. Αν έχετε ακαδημαϊκή ταυτότητα (Windows)
- Εγκαταστήσετε τους drives της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στον υπολογιστή σας.
- Ρυθμίσετε τον Adobe Αcrobat DC
- Ακολουθήσετε τις οδηγίες υπογραφής εγγράφου.
A2. Αν έχετε ακαδημαϊκή ταυτότητα (Mac OS)
- Εγκαταστήσετε τους drives της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στον υπολογιστή σας.
- Ρυθμίσετε τον Adobe Αcrobat DC
- Ακολουθήσετε τις οδηγίες υπογραφής εγγράφου.
Β1. Αν έχετε usb Stick Safenet (Windows)
- Εγκαταστήσετε τους drives του Safenet USB Stick στον υπολογιστή σας.
- Ρυθμίσετε τον Adobe Αcrobat DC
- Ακολουθήσετε τις οδηγίες υπογραφής εγγράφου.
Β2. Αν έχετε usb Stick Safenet (Mac OS)
Η ψηφιακή υπογραφή Class Α έχει διάρκεια 2 χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης.