Σύνδεση σε πρίζα Δικτύου

Πρόσβαση στο δίκτυο Δεδομένων
Απευθύνεται σε : Διδάσκων | Προσωπικό

Το Upnet μέσω του ενοποιημένου δικτύου φωνής και δεδομένων δίνεται τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας να αποκτήσουν μόνιμη σύνδεση στο Δίκτυο Τηλεματικής του Ιδρύματος και κατ’ επέκταση σύνδεση σε όλες τις προσφερόμενες δικτυακές υπηρεσίες του, καθώς και στο Διαδίκτυο για υπολογιστές ή άλλες συσκευές που διαθέτουν θύρα τύπου ethernet.

1. Να είστε μόνιμο προσωπικό ή μέλος ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Πατρών.
2. Να υπάρχει εγκατεστημένη πρίζα δικτύου στον χώρο σας. Αν δεν υπάρχει, επικοινωνήστε με τον τεχνικό υπεύθυνο του τμήματός σας.

Το UPnet δέχεται αιτήσεις σχετικά με την ενεργοποίηση νέων συνδέσεων, την κατάργηση ή μεταφορά παλαιών αποκλειστικά από τους Τεχνικούς Υπευθύνους των Τμημάτων, οι οποίοι σε συνεργασία με το UPnet γνωρίζουν τους διαθέσιμους δικτυακούς πόρους και υποδομές γενικότερα για το Τμήμα ή Υπηρεσία της ευθύνης τους.

Στις περιπτώσεις που κάποιο μέλος του Πανεπιστημίου μας επιθυμεί κάποια από τις προαναφερόμενες εργασίες θα πρέπει να απευθυνθεί στον Τεχνικό Υπεύθυνο του Τμήματός του ή της Υπηρεσίας στην οποία ανήκει. Στη συνέχεια ο Τεχνικός Υπεύθυνος εξετάζει το αίτημα και τις ανάγκες του ενδιαφερόμενου για να διαπιστώσει αν απαιτούνται κάποιες ενέργειες -υπάρχει περίπτωση να είναι ήδη ενεργή κάποια σύνδεση ή να υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης νέων συνδέσεων στην περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμες θύρες στον εγκατεστημένο ενεργό δικτυακό εξοπλισμό, κλπ- από το UPnet καθώς και ποιές είναι αυτές. Το επεξεργασμένο αίτημα μεταβιβάζεται από τον Τεχνικό Υπεύθυνο στο UPnet, το οποίο αναλαμβάνει την εξυπηρέτησή του.

Το UPnet εξυπηρετεί τα αιτήματα από τους Τεχνικούς Υπευθύνους των Τμημάτων και των Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Πατρών που αφορούν καλωδιακή υποδομή, κάθε 1η και 3η Τετάρτη* του μήνα. Θα εξυπηρετούνται μόνο αίτηματα που θα έχουν παραληφθεί τουλάχιστον δυο εργάσιμες ημέρες νωρίτερα διαφορετικά η εξυπηρέτησή τους θα πραγματοποιείται την επόμενη φορά. Ο Τεχνικός Υπεύθυνος συμπληρώνει την σχετική αίτηση, την οποία προωθεί με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση helpdesk@upnet.gr. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, την ίδια ημέρα, το UPnet ενημερώνει τους εμπλεκόμενους ανά αίτημα Τεχνικούς Υπευθύνους οι οποίοι στη συνέχεια οφείλουν να ενημερώσουν τους αιτούντες για την ολοκλήρωση των εργασιών και να τους δώσουν την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για τη ρύθμιση των υπό σύνδεση στο δίκτυο υπολογιστικών τους συστημάτων. Σε περίπτωση προβλημάτων κατά την εξυπηρέτηση των αιτημάτων, το UPnet ενημερώνει σχετικά τους Τεχνικούς Υπευθύνους και προτείνει εναλλακτικές ή αναφέρει συμπληρωματικές εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν (π.χ. σε περίπτωση που διαπιστωθεί προβληματική τηλεπικοινωνιακή πρίζα απαιτείται η επιδιόρθωσή της, κλπ).

Σε επείγουσες περιπτώσεις που απαιτούνται εργασίες ενεργοποίησης, κατάργησης ή μεταφοράς συνδέσεων, το UPnet αφού ενημερωθεί σχετικά από τον Τεχνικό Υπεύθυνο, ο οποίος θα πρέπει να στοιχειοθετήσει τον επείγοντα χαρακτήρα του αιτήματος, προχωρά άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες.

*Αν η Τετάρτη δεν είναι εργάσιμη ημέρα τα αιτήματα εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Εγχειρίδια Υπηρεσίας

Διεύθυνση ΙΡ 150.140.XXX.XXX
Μάσκα υποδικτύου 255.255.255.XXX
Προεπιλεγμένη πύλη 150.140.XXX.XXX
Προτιμώμενος διακομιστής DNS 150.140.129.30
Εφεδρικός διακομιστής DNS 150.140.129.130