Σας ενημερώνουμε ότι το Πανεπιστήμιο Πατρών προχώρησε στην προμήθεια του λογισμικού τηλεδιασκέψεων Zoom Meetings και είναι διαθέσιμο για όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Το λογισμικό Zoom έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το Πανεπιστήμιο Πατρών (Webex, MS Teams, Skype for Business) και έχει ως σκοπό να διευκολύνει ακόμα περισσότερο το έργο των διδασκόντων του στις δύσκολες συνθήκες του Covid 19.
Το Upnet έχει προχωρήσει σε διασύνδεση της υπηρεσίας τηλεδιασκέψεων Zoom με τις ιδρυματικές υποδομές και έτσι η σύνδεση σε αυτή, γίνεται με χρήση ιδρυματικού λογαριασμού Upnet ID, μέσω της υποδομής ταυτοποίησης και εξουσιοδότησης (ΑΑΙ).
Αναλυτικές οδηγίες για τη διεξαγωγή εξ αποστάσεως διαλέξεων των μαθημάτων σας είναι διαθέσιμες στους ακόλουθους συνδέσμους:
Αναλυτικός οδηγός για διδάσκοντες
Αναλυτικός οδηγός για φοιτητές
Οι οδηγίες θα εμπλουτίζονται συνεχώς και μπορείτε να συμβουλεύεστε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας https://www.upnet.gr/zoom/
Επιπλέον, αναλυτικοί οδηγοί και webinars στα αγγλικά διατίθενται από την προμηθεύτρια εταιρεία στην ιστοσελίδα https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/206618765-Zoom-Video-Tutorials.
Ειδικά για τις εικονικές τάξεις που απευθύνονται σε πρωτοετείς φοιτητές και οι οποίοι δεν διαθέτουν ακόμα ιδρυματικούς λογαριασμούς, δεν θα πρέπει να ενεργοποιείτε την επιλογή Only authenticated users can join: Sign in to Zoom από τις ρυθμίσεις(Δείτε εγχειρίδιο).
Τέλος το Upnet συνεχίζει τις εργασίες για περαιτέρω διερεύνηση λειτουργιών της υπηρεσίας, και θα υπάρξουν νεότερες ενημερώσεις για οποιεσδήποτε αλλαγές κριθούν σκόπιμες.
Πρόσφατα Άρθρα
Διακοπή λειτουργίας πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης eClass
25 Οκτωβρίου, 2024|Tags: Eclass|
Ανανέωση υπηρεσίας Zoom
1 Οκτωβρίου, 2024|Tags: zoom|
Σας ενημερώνουμε ότι το Πανεπιστήμιο Πατρών προχώρησε στην προμήθεια του λογισμικού τηλεδιασκέψεων Zoom Meetings και είναι διαθέσιμο για όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Το λογισμικό Zoom έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το Πανεπιστήμιο Πατρών (Webex, MS Teams, Skype for Business) και έχει ως σκοπό να διευκολύνει ακόμα περισσότερο το έργο των διδασκόντων του στις δύσκολες συνθήκες του Covid 19.
Το Upnet έχει προχωρήσει σε διασύνδεση της υπηρεσίας τηλεδιασκέψεων Zoom με τις ιδρυματικές υποδομές και έτσι η σύνδεση σε αυτή, γίνεται με χρήση ιδρυματικού λογαριασμού Upnet ID, μέσω της υποδομής ταυτοποίησης και εξουσιοδότησης (ΑΑΙ).
Αναλυτικές οδηγίες για τη διεξαγωγή εξ αποστάσεως διαλέξεων των μαθημάτων σας είναι διαθέσιμες στους ακόλουθους συνδέσμους:
Αναλυτικός οδηγός για διδάσκοντες
Αναλυτικός οδηγός για φοιτητές
Οι οδηγίες θα εμπλουτίζονται συνεχώς και μπορείτε να συμβουλεύεστε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας https://www.upnet.gr/zoom/
Επιπλέον, αναλυτικοί οδηγοί και webinars στα αγγλικά διατίθενται από την προμηθεύτρια εταιρεία στην ιστοσελίδα https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/206618765-Zoom-Video-Tutorials.
Ειδικά για τις εικονικές τάξεις που απευθύνονται σε πρωτοετείς φοιτητές και οι οποίοι δεν διαθέτουν ακόμα ιδρυματικούς λογαριασμούς, δεν θα πρέπει να ενεργοποιείτε την επιλογή Only authenticated users can join: Sign in to Zoom από τις ρυθμίσεις(Δείτε εγχειρίδιο).
Τέλος το Upnet συνεχίζει τις εργασίες για περαιτέρω διερεύνηση λειτουργιών της υπηρεσίας, και θα υπάρξουν νεότερες ενημερώσεις για οποιεσδήποτε αλλαγές κριθούν σκόπιμες.
Σας ενημερώνουμε ότι το Πανεπιστήμιο Πατρών προχώρησε στην προμήθεια του λογισμικού τηλεδιασκέψεων Zoom Meetings και είναι διαθέσιμο για όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Το λογισμικό Zoom έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το Πανεπιστήμιο Πατρών (Webex, MS Teams, Skype for Business) και έχει ως σκοπό να διευκολύνει ακόμα περισσότερο το έργο των διδασκόντων του στις δύσκολες συνθήκες του Covid 19.
Το Upnet έχει προχωρήσει σε διασύνδεση της υπηρεσίας τηλεδιασκέψεων Zoom με τις ιδρυματικές υποδομές και έτσι η σύνδεση σε αυτή, γίνεται με χρήση ιδρυματικού λογαριασμού Upnet ID, μέσω της υποδομής ταυτοποίησης και εξουσιοδότησης (ΑΑΙ).
Αναλυτικές οδηγίες για τη διεξαγωγή εξ αποστάσεως διαλέξεων των μαθημάτων σας είναι διαθέσιμες στους ακόλουθους συνδέσμους:
Αναλυτικός οδηγός για διδάσκοντες
Αναλυτικός οδηγός για φοιτητές
Οι οδηγίες θα εμπλουτίζονται συνεχώς και μπορείτε να συμβουλεύεστε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας https://www.upnet.gr/zoom/
Επιπλέον, αναλυτικοί οδηγοί και webinars στα αγγλικά διατίθενται από την προμηθεύτρια εταιρεία στην ιστοσελίδα https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/206618765-Zoom-Video-Tutorials.
Ειδικά για τις εικονικές τάξεις που απευθύνονται σε πρωτοετείς φοιτητές και οι οποίοι δεν διαθέτουν ακόμα ιδρυματικούς λογαριασμούς, δεν θα πρέπει να ενεργοποιείτε την επιλογή Only authenticated users can join: Sign in to Zoom από τις ρυθμίσεις(Δείτε εγχειρίδιο).
Τέλος το Upnet συνεχίζει τις εργασίες για περαιτέρω διερεύνηση λειτουργιών της υπηρεσίας, και θα υπάρξουν νεότερες ενημερώσεις για οποιεσδήποτε αλλαγές κριθούν σκόπιμες.